czwartek, 9 października 2014

Dance Jessica = dziwka?

Witajcie tu wasza Becky, dzisiaj nietypowo nie o hackach lecz o tym niedorozwoju - Dance Jessica
Hackneliśmy ją a teraz dzieciuszek płacze za kontem oj :( Bardzo mi przykro (d) Niech spada.
Jak Natasza oznajmiła jej ze jesteśmy lesbijkami to ona sie z nas wyśmiewała, nom widzę że bardzo tolerancyjna osóbka ;) Aczkolwiek jakies 14 letnie gówno nie będzie podskakiwało 20 latką!
JESSICO JEŻELI TO CZYTASZ TO WIEDZ ŻE PO TYM CO NAM NAPISAŁAŚ NIE ODZYSKASZ KONTA! STRACIŁAŚ JE JUŻ NA ZAWSZE!
Tak pozatym to słyszałam ze chcecie zgłosić naszego bloga do modów msp, suki?
HAHAHA! To sie wam nie uda bo mamy antybany na komputerze ;)
Nie widzę hejtów pod naszymi postami, uuu czy to strach?


GORĄCO NIE POZDRAWIAM WAS
BECKY


P.s Będziecie gwiazdorzyć i sie przechwalac jak Lyod albo Dance Jessica to napotkacie konsekwencje

44 komentarze:

  1. ja sie tam was nie boję - po co 20 latki kradłyby konta dzieciom na grze dla dzieci? nie ogarniam xD te hacki to jakieś kity

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam sie was nie boje nic nie mozecie mi zrobic oszustki mam 16lvl i nazywam sie olunia2777

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda mi Dance Jessi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwalcie sie c: anula1996

    OdpowiedzUsuń
  5. *20 latkom! Nie piszecie jak 20-latki, po co macie grać w taką grę dla dzieci? Nie ogarniam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wy ?! 20-latki?! Hahahhahahhahahhahahhahahahhaha xd Jebłam xd Stare baby i mają sie bawić w okradanie dzieci z kont na porąbanej gierce? Wy jesteście pojebane...Jakieś bachory z podstawówki bawią sie w 'hacki' i udają, że są niezwykle chytre i sprawiedliwe -.- Zachowanie na poziomie 5 klasy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ha jak taka madra jestes to wez mnie shacz. Alfa1235 mam 28 lvl. Ha ha gupie bachory. Nie uda im sie bo nie wiedza co to znaczy shackowac :D Alfa 1235

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha zgadzam się. :D Lepiej się w to nie bawcie bo będą konsekfencjee. *:
    Można to zgłosić na policje i po sprawie. (:
    Nie radzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. 20-latki?! Nie macie tyle na 100% po co 20-latki siedziały by na MSP. Nie macie 20 lat. I co z tego, że macie anty bany? Jest takie coś jak policja :*

    OdpowiedzUsuń
  10. What? Po co 20-latki hackują dzieci? Aha rozumiem że bawi Was jak człowiek płacze tak?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prośbę ... (d)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak w sumie... To czytając te wszystkie posty - słusznie robicie. 'Gwiazdorki' na msp się znalazły ;-; O proszę... Dzieci jest XXI w. zamiast siedzieć przed komputerem polecam schudnięcie opasłe grubaski. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Tępić trzeba lesby takie jak wy

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie to słodkie. 2 chujowe 20-latki grają w gre dla dzieci. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze = 20-latki bez orto. Widziałam jak piszą. Raczej 5 nie 20 c:

      Usuń
    2. Kurwa właśnie po co 2 chojowe stare lecvy grają w grę dla dzieci?

      Usuń
    3. No wiesz , moja siostra ma za dwa lata trzydziestke a czasem mi na fb napisze bl. ortograficzny

      Usuń
  15. Troszkę was nie rozumiem. Jasne , Dance Jessica może i uważała się za "gwiazdę", ale to gra dla dzieci ;-; Poco, więc 20-latki by siedziały na takiej grze i hackowały ? Przykro mi dziewczyny, ale nie za bardzo wam wierze c: (choć screeny są przekonywujące).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czaję tego ;d Po co dwudziestkolatki by grały grę od 7 do 17 (max) lat? Nie ma cie co robić? Może i macie ten program ,,antybanowy'' ale zawsze zostaje adres IP komputera i DJ( Dance Jessica) Może to powiedzieć policji ,bo chodzi o realne pieniądze (: Nie radzę ... bo może być gorzej ,jak policja namierzy was.

      Usuń
  16. te hakerki to amatorki nie jak TheDolly czy anonymous czy Grim Reper mówią że mają 20 lat a zachowują sie jak 3 latki -,-

    OdpowiedzUsuń
  17. i jeszcze ortografia jeszcze mój wiek zdarza sie ale 20 jeden raz napisała lel zamiast lol i serio stare lezbijki grają w gre dla dzieci i tak chcom byc cool dlatego hakują niestety zamiast być cool większość uważa was za idiotki

    OdpowiedzUsuń
  18. choć rozumiem że są niektóre moviestar co zachowują się jak gwiazdy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem kto by chciał jebać takie ścierwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tg nwm ;;-;;

      Usuń
    2. Współczuje Jess ! Ratuj swą MovieStar przerazajaca jest !

      Usuń
  20. Proponuję zrobić ankietę, kto wierzy w te wasze "hacki" ;) Wyniki chyba już wszyscy znamy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro hackujecie , to jakim programem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej shakujcie się same, bo czyżby same się nie wywyżczacie?

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy następny post ? Jestem ciekawa ;-;

    OdpowiedzUsuń
  24. Antybana macie też na policjii? Jest takie coś jak kara za hacki

    OdpowiedzUsuń
  25. Idiotki dwie sie znalazły C: Współczuję waszym rodzicom że takie ścierwo wychowali.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteście żałosne, była już takich kilka , co se bloga zakładały i udawały, że są hackerkami. Dzieci, ja Wam radzę , po prostu się Ogarnijcie -,-

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko ludzie. Ale wy jesteście nietolerancyjni. Co z tego, że z sobą współżyją, to jest nie wasza sprawa. Jak np. wasza siostra miała by inną orientację seksualną to też byście ją wyzywali od: suk, dziwek itp. Ogarnijcie się! Pozdr. Ninosz C;

    OdpowiedzUsuń
  28. Odczepcie sie od nich,Ok?No i co,ze zgłosicie je na policję,gowno.Troche grozy przyda sie na MSP a tym sukom co konta hackiwac sie należało.P.S.Zamknijcie wszyscy swoje mordy,i odwalcie sie od nich.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciebie hackowali to ryczałaś w poduszkę. A teraz wielka odważna .-.

      Usuń
  29. A jak byście nie miały haków i by ktoś Wam shakował konto? Byście ryczały w poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nauczcie mnie tak, proszę ^^ Mam wieelu "znajomych" których szczerze nie lubię, więc miło by było ^^ xDD

    OdpowiedzUsuń